The Karate Kid!


Hej sötnosar!


Var i Grönalund idag! Det var så himla kul asso. Åkte allt! Insane 2 gånger
fast första gången börja jag gråta lite, blev as skraj. Fast andra gången jagåkte den innan jag skulle
hem då gjorde den volter så att jag fick ont på låren! För ont!!
Men jag kan bara säga en sak, NI MÅSTE ÅKA INSANE! Fast Liseberg tar GrönaLund spikat!
Grönan är as litet jämfört med Liseberg, och i Grönan finns det inga vatten atraktion! Lite besviken är jag.
Och jag är besviken på mig själv..
Stog på kö rill Fritt fall Tilt med Rahma, Fethya och Nono. Sen när det är våra tur att sitta och allt så blir jag för
rädd och får panik så jag hoppar av! Asso jag fick gå av :/ Fast jag filma de hihi ^^
Den var ju fan högre än Höjdskäcken! Och jag får panik på höjdskäcken hur fan skulle jag lyckas med Tilt då?
Hade ingen hjärna idag..hade förmodligen glömt den hemma. Men iallafall åkte Jetline med Rahma vi satt längst fram så jag tog upp min mobil och filma början..bara några sek! Måste ladda upp den på videofy.me först sen när den har laddas så lovar jag att ladda ner den på bloggen!
Hoho, det var en super dag!
Nu ska jag avsluta inlägget ska kolla på The Karate Kid med Rahma och Fethya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback