Svaret på alla era fråger! :)


Vad skulle du rädda om ditt hus skulle börja brinna, välj en sak!
- Hm..jag skulle nog valt min data.

favorit färg? :D
- Det blir nog lila och blå nu :) Som Justin Bieber ^^

Vad skulle du välja, en systemkamera eller lika mycket pengar som den kostade ?
- Jag skulle valt en systemkamre typ..vet inte riktigt. Frågan var svår!

Hur lång är du?
- Jag är 1.70

Vad väger du?
- Sist jag vägde mig vägde jag 43kg hihi ^^

Vad har du för färg på din tapet?
- Jag har ljus blåa! Ganska ljust.

Vad skulle du göra om du var helt osynlig för en dag?
- Ehm..jag skulle nog helst vilja ta mig till Justin Bieber! Så coolt! :D

Foki, Kenza, Blondinbella eller Kissie?
- Jag själv väljer Kenza, men jag fördrar Foki och Kenzas bloggar! Så bra.

Har du någonsin varit kär?
- Jaaa det har jag (aa

Rakar du benen?
- Hm..har la gjort det typ 3 gånger? Inte mer, och ska inte göra det mer hihi ^^

Favoritårstid?
- Sommar och ibland vinter.

Favoritgodis?
- Jag vet faktiskt inte, äter allt :)

Vart bor du?
- Jag bor i Stockholm.

Namn?
- Nora heter jag.

Favoritfilm?
- Vet inte, kanske Prince of persia? :) Den är sjukt bra!


Bok?
- Vet inte, läser inte så mycket böcker, läser mer tidningar. Men jag tror Vampire diaries böckerna är bra. Köpt två stycken och de är sjukt bra.

Gillar du Twilight?
- Ja det gör jag, fast föredrar The Vampire diaries! Men jag tycker väldigt mycket om Jacob Black som egentligen heter Taylor Lautner :) sååå snygg!

vilka bloggar läser du?
- Läser olika fan bloggar, de är bra. Och så läser jag Kenzas blogg. Och mina läsares bloggar, alltså ni! ;) Följer också bra bloggar på bloglovin!

Vad är det bästa du vet?
- Att vara ute med Justin Bieber i en dag! sååå coolt liksom! :)

Favorit blogg?
- Har ingen :/

Favorit färg?
- Lila och blå :)

Hur gammal är du?
- Jag är 14 år :) 96a

Har du några djur??
- Hade en kanin inna jag flytta till Stockholm :)

Hur gammal är du??
- Det står "Om Nora" Där står det :) men iallafall jag är 14år.

Favvo mat??
- Det blir nog Pizza

varför gillar du justin bieber så mycket? ;)
- Haha hm.. han är sjukt bra på att sjunga (vissa låtar) och han är extermt söt! OCH att han har en sköön personlighet :)

vad gör du på fritiden ?
- Jag tränade Konståkning innan jag flytta, fast ska börja igen nu till höst.

vad vill du bli när du blir stor ?
- Vet inte typ, jag vill iallafall bli känd över något :)


Vad är det bästa du vet?
- Att vara med Justin Bieber i en hel dag :) helst mer.. ^^

Gillar du mig? /Julia
-
Hihi aa, schysst tjej är du!

När upptäckte du JBiebs?
- Förra året då han blev skit känd.

Varför började du blogga?
- Vet inte, liksom kul! speciellt när man inte har något att göra :)

Borde vi träffas någon dag..?/ Julia
- Ah kanske, någon dag i framtiden :)

Hur fick du för dig att börja blogga?
- Läste först alla kändis bloggarna, som Kenza och Kissie. Tyckte det var kul så skapade en egen blogg och
det är ganska kul hiihi

Chocklad eller lakris?
- Chocklad SPIKAT, hatar lakris :P

Tack för era fråger! Svarade på alla. Hoppas ni fick svaret på frågan.







Kommentarer
Postat av: Marjan [fotoblogg]

Nä :< Edward ska det va (yyy)! :D



sv: Jodå, det är bra :D

Jepp, jag har gjort designen helt själv :) Designar annars hur? o.O Haha, förlåt men fattade typ inte :$



... Så, vad har du för dig idag då? :)<3

2010-07-31 @ 08:52:38
URL: http://marjansplace.blogg.se/
Postat av: Tanya

Hhahaha nora du är redan känd ;);)

2010-07-31 @ 17:49:07
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: jenniifer - fotografi

sv. tack så mkt "D

2010-08-01 @ 20:55:55
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Svaren från frågestunden del 2 har kommit upp nu, gå in och titta om din fråga kom med denna gången :D

2010-08-01 @ 22:02:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback