Min mage dör ;D

Hejsan alla läsare!


Vakna kanske för 1 timma sen! Såååå skönt att sova länge ibland. Har träningsvärk från igår, Amanda shytssade (stavning) mig med hennes cykel så inga konstigheter med det! Åt typ för en kvart sen, sen kommer mamma med Nono från stan, & de var typ o köpte kläder olalala, & de var i donken så mamma köpte till mig med!
Så en bigmack fick jag äta typ 5 minuter efter jag pt frukost! Min mage var nära på att explodera fan ;o

Smsade med Maria J o m g så jävla glada blev vi två över något ;) Haha när hon skrev smset till mig kunde inte låta bli att se på de.
Iallafall det blir nog en vanlig dag idag, ska fråga om någon palar gå runt här imon så kan vi chilla ute, och snacka. Sen nästa vecka lr typ överimon blir det nog lejondal igen :)
Fett kul är det där! ;o
Iallafall har mke att göra, FACEBOOK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback