Lejondal idag med de bästa!

Hejsan!


Kom hem för ett litet tag sen. Var i lejondal med några, först så mötte jag upp Amanda Y,
sen så cykla vi till lejondal. Då hade ingen kommit, alla skulle vara där vid 14 tiden, & vi var där typ kavrt över 12.
Så vi hade fett kul, hon bada inte jag för jag hatar att bada på sjän värst fan ;s fast imon kasnke jag gör det om jag har lust.
Så vi sola o allt. Sen kom alla nästan vid 3 tiden. Fett kul fan ;o
Fick i Moha ;) fast han flippa o ba nu ska jag knuffa i dig, jag var fett rädd..hade mobilen i fickan så sprang från bryggan & lämna mobilen i väskan. Men det bästa var att han aldrig fick i mig, MOHAHAH ;D
*De gillar vi juh*
Iallafall sen stack jag o Amanda o vi tänkte att vi kunde gå dit imon med! Fast vi skulle dit typ 11 eller 12 innan alla kommer vid 14, 15 tiden :) Så ah vi ska fråga, sen ska vi se!
Hoppas det går för oss. Annars var det en super bra dag :)
Tog inte så många bilder h3h3. Juste haha Amanda bärde mig på hennes axlar över vattnet, fett kul, blev as blöt hahaha!




(denna bilden här uppe på mig med solglasögon är från en annan dag hade lust att lägga upp den)







Inte så många bilder..
Tar kanske mer bilder imon.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sommarn är så sjuuukt härlig!

:D

2010-07-02 @ 19:30:01
URL: http://linnerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback