Kollar på film just nu


Kollar på film just nu, hihi. Ni vill inte veta vilken..kommer inte heller säga vilken ganska skämmigt.
Men den var/är bra! Det regnar här just nu, har varit hemma hela dan idag vakna 16 idag så det har varit en ganska kort dag idag för mig iallafall.
Vad har ni gjort idag då?
Ska nog ta och ladda ner en ny film som är bra! Och ska kolla på systemkameror! Måste ha en! snart..:D
Hoppas det blir soligt imorgon så man kan träffa kompisar och ha kul hihi ^^
Nu tycker jag att jag ska fortsätta att läsa andras bloggar!
Ni får ha det bäst!


Haha tog bilden innan vi skulle se på Prince of Persia! Minnen! Den filmen var bara för  G R Y M

Kommentarer
Postat av: Tanya

SV: Tack nora!;) du e bjuden på bröllopet du vet!;D

2010-07-24 @ 22:21:46
URL: http://taanii.blogg.se/
Postat av: afmadooshkka :P

HAHAHAH , Vad va skillnaden mellan min snacks och dina ? ;) <3

2010-07-25 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback