dace :O

Hejsan!

Mötte upp Houria i Finnstaskolan, sen kom Alix så vi taggade till Centrum. Där var Jim, Finas, Jonathan & några mer. Sen stack jag och Houria hem till Noni, o m g. De kan dansa awesome, jag kan fan inte dansa? (a)
Ska ladda upp videoklippet nu på facebook & bloggen. Vi hade på högsta ljudet o allt..
Sen ah vi var ju där i typ 1 timme elr mer..? Så vi taggade ut, gick till centrum. Sen skulle vi hem vid 20.00
På väg hem mötte jag Maria J och Maria sen kom Amanda Y. Var med de en stund sen stack jag hem. & jaaaaa
satte på datan direkt (a)
Imon kommer Nura min kusin hem till mig, så måste träffa många pers, Carro & Houria o allt.. :)
Ska gö en massa nu, vi hörs kanske senare ikväll. Annars imon på morgonen för hinner inte blogga senare.

JUSTE Justin Bieber är tyyyyp på G med Kim Kardashian som är 29år!! Han är 16år ;o shiiit asso..




Kommentarer
Postat av: SB

TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!



TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!



TILL ALLA BELIEBERS , VA MED OCH KäMPA FöR ATT Få HIT JUSTIN!

2010-07-11 @ 02:49:18
URL: http://swedensbeliebers.blogg.se/
Postat av: Helena

sv: Tack Tack :) Jättefin header du har! :D

2010-07-11 @ 22:34:20
URL: http://justinhelenajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback