Flummmm hela dan idag ;D

Hello dear readers!


Hahha driver! Men skulle passa perfekt om man skrev "Dear diary" visst? :)
Nu ska jag skaffa smilysar till bloggen punkt slut!
Idag var jag hemma hos Hibba, fett kul var det, vi flumma fan hela dan idag! Vi gick typ till Livs för att köpa tuggumi, sen så köpte vi det. Och gissa vad?! Jag råka sväla mitt tuggumi typ direkt efter jag stoppa in det i munnen XD Så tillbaks till Livs blev det, så köpte ett tuggumi igen, mammen som arbetar där tror säkert att jag är dum sjuk unge? :s
Hon kom från Umeå hit. Asso vi e barndomsvänner, så ah vi gick runt här i bro osånt. Sen så spelade alla killar fotboll så vi satt och kollade på, min bror var också där o spelade. Nono alla känner ju honom! HAHA. Några jag inte känner kommer fram till mig & ba "Är du Nonos storasyster?" jag ba wtf? hur fan vet de vem jag är? :S känner de inte.. Asso flickan var typ 8 eller 7 år?!
iallafall dagen var kul, kanske går ut imon med! Nu pallar jag inte blogga. Jo juste hahah
detta e omöjligt men kan försöka. Ska försöka lägga mig kl 1 idag, asso 01 haha inte 13 Xp
Tro mig kommer säkert skriva ett godnatt inlägg kl 04 eller ngt. Kommer inte somna :P
Juste hahah ska testa se en sak på pisaca om det går, ni får se senare vad det är om det gick.

Puss ska avsluta inlägget nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback