Älskar dig (L)


Hejsan!

Kom hem för inte så jätte längesen, kanske en halvtimma sen efter en underbar
dag med Elin och Yasmine! Otroligt skön dag. Snacka om allt och alla speciellt omegle ;)

Sen så var jag och Elin i ica då vi mötte några personer, sen så hitta jag tidningen Frida, fast
Justin Bieber var inte med där. Så hitta jag tidningen 'OKEJ' Där den var en post på Justin
Bieber! Så klart så köpte jag den!, imon ska jag få lite fler på honom utav Yasmine, hon vill inte
ha de för hon inte är ett fan av honom! Hur kan du :(

Iallafall måste läsa tidningen nu, kan ta bild på affischen som jag kan lägga ut
imon, eller rättare sagt affischerna ;)



En bild jag redigerade på elements 6.
La till ögonfransar, och fixade huden lite om ni fattar vad jag menar x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok;)men hur gammal e Justin?

2010-08-05 @ 23:03:07
URL: http://vickiforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback